با موهای سفید چگونه برخورد می کنید؟

۱۴۰۰/۹/۲۳

سفید شدن موها یک کابوس آزاردهنده برای زنان است و آنها می توانند با آن به روش های مختلفی مانند کاهش سرعت و پنهان شدن یا پذیرش واقعیت با مراقبت خوب از مو با آن مقابله کنند.

ینس داگن، آرایشگر آلمانی توضیح داد که موهای خاکستری به دلیل کاهش تولید رنگدانه ملانین در بدن با افزایش سن، که معمولاً از سن چهل سالگی رخ می دهد، اتفاق مب افتد.

کند کردن

به محض ظاهر شدن اولین موهای سفید، می توان با استفاده از لوسیون ضد سفید شدن مو، روند سفید شدن مو را کاهش داد. نتایج قابل توجهی را می توان پس از حدود سه ماه به دست آورد. شامپو ضد خاکستری نوید نتایج مشابهی را می دهد.

پنهان کردن

آنتونیو وینیچکه، آرایشگر آلمانی به نوبه خود با اشاره به اینکه رنگ مو روشی متداول برای پنهان کردن سفیدی است، توصیه می کند با افزایش سن، رنگ های روشن را انتخاب کنید، زیرا رنگ موهای تیره چروک های پوست را برجسته می کند و سپس زنان از سن واقعی خود پیرتر به نظر می رسند.

مراقبت خوب

یکی از گزینه‌های موجود برای خانم‌ها، پذیرفتن عمل انجام‌شده و رها کردن موهای سفید با مراقبت خوب است، زیرا به مرور زمان به دلیل نور خورشید و سایر تأثیرات محیطی، زرد می‌شوند که با استفاده از شامپو حاوی رنگدانه نقره ای می‌توان با آن مقابله کرد. ، جایی که رنگدانه های نقره ای برای رفع زردی به کار برده می شوند.

یکی دیگر از مشکلات سفیدی مو این است که ژولیده می شود و حالت دادن به آن سخت می شود، بنابراین باید با نرم کننده و حمام کرم مرطوب شوند.
..