رنگ موهای تابستانی!

۱۴۰۰/۶/۱

آرایشگران مو معتقدند روند رنگ مو در تابستان امسال با "نفوذ" ناگهانی سبز ، آبی ، صورتی و بنفش مشخص می شود. همچنین ، با آرایش موی تدریجی و انتهای برجسته که به موها ظاهری تجدید شده و مدرن می بخشد.

روند رنگ موها در همان جهت حرکت می کند و رویکردی را که از زمستان گذشته آغاز شده است ادامه می دهد. روند ترکیب چندین رنگ بر روی موها است ، زیرا هدف ایجاد تضاد مناسب با تأکید بر سبک حالت پذیری قابل قبول و حفظ رابطه بین بافت ، رنگ پوست و رنگ مو است.

آرایشگران می گویند: "مد در زمینه موها تغییر می کند زیرا آرایشگران در سراسر جهان هر از گاهی تغییرات را می آموزند و در هر فصل آنها رنگ غالب برای به روز رسانی مدل مو هستند. رنگها باید با پایه رنگ مو ادغام شوند. ، چه طبیعی باشد چه رنگ آمیزی شود ، و بدهد طرح دارای عمق بیشتری است. و متخصصان در این زمینه می افزایند: "درست است که در این زمینه مد وجود دارد و رنگهایی وجود دارند که در هر فصلی غالب هستند ، اما آرایشگر / و همچنین مشتری باید به خاطر داشته باشند که قرار دادن رنگهای مناسب برای موها را انتخاب کنید و فقط با توجه به مد ، رنگ خاصی را انتخاب نکنید. "
رنگ مو - حتی برای موهای بلوند

در گذشته ، ما عمدتا افرادی با موهای تیره دیده بودیم که رنگ هایی را در موهای خود گنجانده بودند ، تابستان امسال تعداد زیادی از موهای بلوند نیز به روند خطوط پیوستند. رنگ بلوند ، به گفته برخی از متخصصان مد ، نماد تجمل است و به طور خودکار با بسیاری از ستارگان کلاسیک هالیوود در ارتباط است. "بلوند با مهمانی های کوکتل پر زرق و برق انجمن مخمل ارتباط دارد ،" و همچنین "به زنانی که موهای خود را بور می کنند اجازه می دهد با مرلین مونرو ، فارا فاوست ، شارون استون در یک گروه قرار بگیرند. »و ستارگان دیگر.

نوآوری برای فصل آینده روش راه راه های رنگارنگ برای موهای بلوند است. اگرچه رگه های رنگی در موها در موهای بور کمتر دیده می شود ، اما در حال حاضر موهای بلوند نیز می توانند رگه های رنگی به موهای خود بیفزایند و تضاد فوق العاده ای با رنگ موهای روشن آنها ایجاد می کنند.

نگهداری و مراقبت از رنگ مو

مزیت بزرگ خطوط رنگی در موها درمان و نگهداری مداوم آن است. به نظر می رسد که نگهداری موهای رنگ شده بسیار راحت تر از رنگ موهای "طبیعی" است و نیازی به تمدید چندین بار آن در آرایشگاه نیست. هنگام رنگ آمیزی موها به رنگ یکنواخت ، باید مراقب باشید که ریشه موها را رنگ کنید ، در حالی که هنگام رنگ آمیزی با چند رنگ ، این کار ضروری نیست. اگر باید ماهانه یکبار به منظور حفظ رنگ مو به آرایشگاه مراجعه کنید ، در هنگام رنگ آمیزی مو در چند رنگ ، بازدید از آرایشگاه را می توان تا حد زیادی کاهش داد.

رنگ موهای تیره به عمق بخشیدن به موهای ضعیف و نازک کمک می کند ، در حالی که برای افرادی که موهای ضخیم دارند توصیه می شود از چندین رنگ برای موهای روشن استفاده کنند زیرا به موها بافت و تغییرات مربوط به بازتاب نور بر روی موها می دهد. وقتی صحبت از موهای رنگ شده می شود ، نیاز به مواد غالب تری وجود دارد زیرا آنها بسته تر هستند و بنابراین رنگ ها معمولاً قوی تر هستند. وقتی مو طبیعی است ، می توان از مواد سبک تری استفاده کرد.

رنگهای رنگ مو را می توان با ویژگی های صورت گرد ، مربع یا شکل قلب تطبیق داد!

رنگ مو مناسب برای ویژگی های صورت

صورت گرد: برای کاهش حجم گونه ها و ایجاد ساختار مشخص تر ، توصیه می شود - برای موهای بلوند - رنگ های تیره را در قسمت جلویی سر قرار داده و همچنین برخی از آنها را به لایه های بیرونی و داخلی مو اضافه کنید. مو اگر موهای قهوه ای دارید ، خطوط روشن تر ظاهر آنها را بهبود می بخشد.

صورت باریک و بلند: برای ایجاد توهم صورت پرپشت تر ، ترجیح داده می شود از رگه های ضخیم رنگی در موها با رنگ روشن تر (اما تیره تر از بلوند) در تمام قسمت های مو استفاده کنید. این مورد توجه حجم موهای سر را جلب می کند و کل سر را پهن تر نشان می دهد.

صورت قلبی شکل: برای موهای بلوند با صورت قلبی شکل ، توصیه می شود خطوط رنگی ظریف و نازکی را در اطراف صورت قرار دهید که نیمی از آنها از ریشه مو شروع شده و فقط به سطح ارتفاع گوش می رسد. بنابراین رنگ ها توجه را به نیمه بالای صورت متمرکز می کنند و آن را از گوشه چانه منتقل می کنند. برای سبزه ها ، توصیه می شود رگه های رنگی ضخیم تر یا شدیدتری را در سراسر مو رنگ کنید ، بنابراین رنگ کل ساختار صورت را عمیق تر می کند.

صورت مربع: توصیه می شود سفارش دهید که فقط قسمت پایین مو روشن تر باشد. انتهای روشن تر خط مستقیم چانه را نرم می کند تا مربع کمتری به نظر برسد.

چگونه عملاً و عملاً خطوط رنگ مو را رنگ می کنیم؟

به گفته آرایشگران ، روش های مختلفی برای رنگ آمیزی خطوط موی رنگی وجود دارد و همه آنها بر یک اصل تکیه می کنند: رنگ را روی تارهای مو بمالید. اکثر آرایشگران از روش اصلی استفاده می کنند و تکه های فویل آلومینیومی را که تارهای مو روی آن قرار گرفته اند برداشته و به رنگ دلخواه رنگ می کنند. موها را داخل کاغذ می پیچانند و سپس فویل آلومینیومی را تا می کنند و اجازه می دهند رنگ خشک شود. روش دیگر "کلاه بافتنی" است: یک کلاه سوراخ دار روی سر قرار می گیرد.از طریق سوراخ های کلاه ، تارهای مو با استفاده از یک شانه مخصوص خارج شده و به رنگ دلخواه رنگ آمیزی می شود.

چگونه از رنگ موهای خود مراقبت و مراقبت کنیم؟

۱. تجدید رنگ خطوط: تجدید رنگها از ریشه تا ابتدای رنگهای قدیمی بسیار مهم است. بنابراین ، شما باید به آرایشگاه مراجعه کنید و اجازه دهید یک فرد حرفه ای تعمیرات را انجام دهد.

۲. شامپوها و ماسک ها: به منظور عمیق شدن رنگ خطوط ، توصیه می شود به طور مرتب از محصولات موی مورد نظر برای موهای رنگ شده استفاده کنید. شامپوها و ماسک های مخصوص که موها را تغذیه کرده و درخشندگی رنگ ها را حفظ می کند.

۳ تزریق تغذیه و سرم مو: هر از گاهی توصیه می شود از سرم و تزریق تغذیه استفاده کنید که هدف آنها بازگرداندن شادابی و درخشندگی به موها است و به افزایش دید این رنگ ها در موها کمک می کند.


summer hair color
..