این دلایل از رشد موهای شما جلوگیری می کند

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

مجله Elle گزارش داد که عدم رشد مو به دلایل مختلفی است که برخی از آنها به سلامت و برخی به نحوه مراقبت از مو مربوط می شود.

این مجله می گوید که عدم رشد مو ممکن است نشان دهنده مشکلات سلامتی مانند مشکلات تیروئید و کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B7، ویتامین B12، ویتامین D و آهن باشد.

ال اضافه کرد که دلیل عدم رشد مو ممکن است در مراقبت نادرست مانند استفاده از برس موی زبر باشد و بر اهمیت استفاده از یک برس موی مناسب با موهای طبیعی و نرم تاکید کرد.

یک اتو مو نامناسب نیز ممکن است باعث رشد نکردن مو شود. برای جلوگیری از این امر، باید از یک اتوی مو با کیفیت بالا استفاده شود که دمای ایده آل 185 درجه سانتیگراد را تضمین می کند و شامل سنسورهایی است که توزیع بهینه گرما را تضمین می کند.

یکی دیگر از دلایلی که مانع رشد مو می شود اسپری کردن عطر روی آن است، زیرا عطر بین 80 تا 90 درصد الکل دارد که باعث خشکی مو می شود.

در عوض، باید از عطرهای مو استفاده کنید که فاقد الکل هستند و حاوی مواد فعالی هستند که موها را مرطوب کرده و از آن مراقبت می کنند، مانند روغن آرگان و اسید هیالورونیک. همچنین محافظت از مو در برابر اشعه خورشید با استفاده از اسپری محافظ UV بسیار مهم است.
..