روشهای رنگ کردن مو

۱۴۰۰/۵/۲۷

همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم و چه چیزی بهتر از تغییر رنگ مو است؟

تغییر رنگ مو ، حتی اگر فقط به برخی از تارها اضافه یا تغییر دهد ، احساس جدیدی به ما می دهد و جهت دیگری به شخصیت ما نشان می دهد.
شما می توانید تبدیل به یک بلوند پرشور شوید که تا به حال نبوده اید ، یک مو قرمز فریبنده ، مو قرمز سرشار از انرژی و یا یک زن مو سیاه سیاه مرموز چینی.

در بیشتر مواقع تغییر رنگ مو با احساس اعتماد به نفس جدید و قوی همراه است.

تغییر رنگ مو به ما احساس آزادی و تجدید می دهد ، حتی اگر تغییر کوچکی باشد مانند تغییر رنگ برخی از تارهای مو.

هنگام رنگرزی مو می توانید از یکی از محصولات روش های رنگرزی مو که در بازار به فروش می رسد استفاده کنید ، یا می توانید این کار را در آرایشگاه انجام دهید.

نکاتی در مورد رنگ مو و روشهای رنگ کردن مو

اگر برای اولین بار است که موهای خود را رنگ می کنید ، سعی کنید از رنگی استفاده کنید که نزدیک به رنگ طبیعی موهای شما باشد. به این ترتیب ، از احساس اینکه "پایان جهان نزدیک است" هنگامی که ریشه مو شروع به رشد می کند ، جلوگیری می کنید.
توصیه می شود در مورد استفاده از رنگ موهای قابل شستشو بعد از یک دوره مشخص ، در صورتی که موهای خود را قبل از آن رنگ نکرده اید ، فکر کنید. این می تواند یک راه حل خوب باشد در صورتی که رنگ جدیدی که ایجاد شده را دوست ندارید.
اگر تصمیم دارید موهای خود را در خانه رنگ کنید ، از یک دوست یا بستگان کمک بگیرید. همیشه بهتر است دو چشم دیگر برای راهنمایی شما در مواردی که خودتان نمی توانید آنها را راهنمایی کنید ، داشته باشید ، زیرا یک زن می تواند گمراه شود. بنابراین ، داشتن شخص دیگری همراه شما می تواند به شما در رسیدن به نتیجه نهایی بهتر کمک کند.
مطمئن شوید که دستورالعمل ها را از ابتدا تا انتهای فرآیند دنبال می کنید. در مرحله رنگرزی از مرحله ای به مرحله بعد نروید. علاوه بر این ، قبل از شروع فرایند رنگرزی ، توصیه می شود کمی رنگ روی یک تار کوچک مو امتحان کنید تا مطمئن شوید به یکی از ترکیبات رنگ حساسیت ندارید.
اگر در کل فرایند رنگرزی سر خود را خم کنید ، نتیجه ثابت تری خواهید داشت. تکنیک چسباندن موها در بالای سر در حین فرایند رنگرزی کمتر موثر است.
موهای خود را به چند تار تقسیم کنید و هر تار را از ریشه تا انتها رنگ کنید. از طرفین شروع کنید و دستورالعمل ها را بخوانید تا مطمئن شوید همه کارها را به درستی انجام می دهید.
برای جلوگیری از چکه شدن رنگ روی پوست ، کرم بدن را در نواحی خط مو بمالید. اکثر رنگ موها اجرا نمی شوند ، اما اگر رنگی را انتخاب کنید که قابلیت اجرا داشته باشد ، این روند کار نظافت را آسان تر می کند.
اگر به موهای بلوند علاقه دارید ، توصیه می شود ابتدا با یک آرایشگر مو مشورت کنید. زیرا رنگ آمیزی موهای تیره در رنگ های روشن ، به ویژه بلوند ، می تواند یک فرآیند آسان نباشد. حتی اگر در زمینه رنگ آمیزی منزل متخصص هستید ، همیشه به یاد داشته باشید که بهتر است این فرایند را به درستی انجام دهید تا به دنبال راه حل هایی برای یک فرایند رنگرزی ناموفق باشید.
قبل از رنگ کردن موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. دو روز قبل از شروع فرایند رنگ کردن مو صبر کنید. به این ترتیب رنگ موها بهتر جذب می شوند. همچنین می توان از روغن طبیعی برای پوست سر استفاده کرد زیرا از پوست در برابر رنگ محافظت می کند.
از مواد شیمیایی موجود در ترکیب برخی از رنگ موها آگاه باشید ، زیرا ممکن است خطر ریزش مو را افزایش دهند.


hair dying tips
..