۶ اشتباه در مراقبت از مو که باعث می شود ۱۰ سال پیرتر به نظر برسید

۱۴۰۰/۶/۲

۱. طول موهای بریده شده به یک اندازه است
موهایی که به صورت تدریجی کوتاه نمی شوند همان کیفیت و جنبش جذابی را ندارند که آرایشگران دوست دارند از آن به عنوان "حرکت" یاد کنند. شیب زیبای لایه ها ، سنگینی را از قسمت پایین مو کاهش می دهد و به موهای شما اجازه می دهد تا همزمان با حرکات شما بال و لرزش پیدا کنند ، ظاهری که هر کاری را که انجام می دهید به زندگی می بخشد. موهای کوتاه شده با طول یکنواخت و انتهای مستقیم ، بدون درجه بندی ، ویژگی های صورت شما را برجسته می کند و ظاهری بی جان به شما می دهد ، که یکی از رایج ترین اشتباهات مراقبت از مو است ، در حالی که موهای شیب دار ظاهری نرم به صورت می دهد. دم اسبی کنار جارو شده باعث می شود صورت کمی گردتر به نظر برسد و گونه ها را برجسته کند - این رویای هر زنی است.

۲. آیا قفسه های پر از محصولات مراقبت از مو دارید؟
یکی از اشتباهات رایج در مراقبت از مو این است که از بیش از یک محصول برای جلوه زیباتر به موهای خود استفاده کنید. موس ، ژل و اسپری مو می توانند چند ساعت حالت موهای پف کرده تری داشته باشند ، اما ظاهری بی روح و درخشانی دافعه نیز به همراه دارند - این ترکیب شما را بسیار بزرگتر نشان می دهد. اگر مدل موهای شما لایه لایه است و وزن اضافی در انتهای مو وجود ندارد ، نیازی به استفاده از محصولات مراقبت از مو برای حجم بیشتر موها نیست. یک بار پاشیدن یک موس سبک این کار را انجام می دهد. وقتی موها خشک شدند ، کمی محلول سیلیکون بزنید تا به آن درخشندگی ببخشید.

۳ موهای بسیار اکسید شده
با افزایش سن ، رنگ و شادابی پوست ما از بین می رود. موهایی که بیش از حد اکسیده شده اند ، با از بین بردن رنگ های گرم از پوست صورت ، فقط رنگ پریدگی طبیعی پوست را برجسته می کند. به جای رنگ کردن همه موها به رنگ بلوند ، سعی کنید رنگ پایه را با رنگ های تیره تر با سایه های طلایی زیبا که در طول مو اجرا می شوند ، رنگ کنید. هنگام مشورت با آرایشگر در مورد رنگها ، مطمئن شوید که او از رنگهای گرم مانند کره و عسل استفاده می کند و از رنگهای خاکستری سرد مانند پلاتین و بژ که باعث خستگی و ناهمواری پوست شما می شود خودداری کنید.
۴. انتهای سوخته ، خشک و شکسته
با افزایش سن ، مو رنگدانه رنگی خود و همچنین توانایی حفظ رطوبت را از دست می دهد. حفظ موهای صاف ، درخشان و جوان پسند کمی بیشتر از قبل به تلاش نیاز دارد. درمان نرم کننده مو باید حداقل هفته ای یکبار انجام شود ، بیش از هر دو روز یکبار شسته نشود ، و موها هر ۴-۶ هفته یکبار به موها ختم می شوند تا از ایجاد شکاف و انتهای سوخته جلوگیری شود.

۵. رنگ موی تیره و عمیق
موهای قهوه ای یا مشکی بدون هیچ رنگ دیگری ممکن است سایه ها و لکه های صورت را برجسته کرده و توجه را به کیسه های سیاه زیر چشم و چین و چروک ها جلب کند. کسانی که پوست روشن دارند ، همچنین باید از رنگ موهای تیره که ممکن است تفاوت بین مو و پوست سر را برجسته کند ، پرهیز کنند و توجه را به نازک شدن موها جلب کنند. کمی رنگ در اطراف صورت و بالای سر نرمی می بخشد و موهای تیره را به شکل طبیعی تری تبدیل می کند. شما نمی خواهید ظاهری شبیه کلاه گیس داشته باشید ، بنابراین اگر بالای بیست سال سن دارید ، موهای خود را خیلی تیره رنگ نکنید. از سن ۳۰ سالگی به بعد ، موهای خود را یک یا دو سایه روشن تر از رنگی که در ۲۰ سالگی موهای خود را رنگ کرده اید انتخاب کنید ، که ظاهر صورت شما را بهبود می بخشد.

۶ موهای کاملا صاف
موهای کاملاً صاف می تواند باعث طولانی و آویزان شدن صورت شود. علاوه بر این ، اگر موهای طبیعی شما موج دار یا فر هستند ، استفاده مکرر از وسایل داغ برای حالت دادن به موهای صاف مانند سشوار یا اتوی مو ، می تواند موهای شما را خشک و کدر کند. اگر موهای طبیعی شما نازک و براق است ، با آرایشگر خود در مورد مدل موهای لایه لایه مشورت کنید و هنگام خیس شدن موها بعد از دوش گرفتن ، از ریشه تا انتها ، قبل از خشک کردن مو با سشوار ، از موس سبک استفاده کنید. از استفاده از مواد سنگین مانند سرم یا کرم خودداری کنید. هنگام خشک کردن موها با سشوار ، ترجیح می دهید از یک برس گرد و پهن برای ایجاد فرهای بسیار نرم در انتهای مو استفاده کنید.


hair mistakes
..