آیا روغن نارگیل موها را ضخیم می کند؟

۱۴۰۰/۵/۳۰

مو مواد مغذی مورد نیاز خود را دارد ، اما هیچ مطالعه ای افزایش رشد مو را با روغن نارگیل مرتبط نکرده است.

اما روغن نارگیل برای تغذیه پوست سر ، تقویت مو و جلوگیری از شکستگی موها عمل می کند ، بنابراین موها سالم تر می شوند که به طور غیر مستقیم رشد مو را تسریع می کند و طول موها را افزایش می دهد زیرا آسیب و شکستگی وجود ندارد.
شایان ذکر است که روغن نارگیل به تنهایی تراکم موها را در صورت بروز مشکلاتی که باعث ریزش مو می شوند ، افزایش نمی دهد ، زیرا مشکلات داخلی بدن نیاز به درمان اختصاصی دارد تا زمانی که ریزش مو متوقف شود و تراکم آن افزایش یابد و کاربرد موضعی روغن نارگیل روی موها به حل مشکل کمک نمی کند مگر اینکه در اثر عفونت در پوست سر ایجاد شود ، زیرا یک ضد التهاب موثر محسوب می شود.

دستور العمل های روغن نارگیل برای ضخیم شدن موها
حالا که جواب را می دانیم ، آیا روغن نارگیل موها را پرپشت می کند؟ ما باید به برخی از دستور العمل هایی که ممکن است با استفاده از آن تراکم مو را افزایش دهند ، بپردازیم ، از جمله:

روغن نارگیل و روغن زیتون
این مخلوط به تسکین خارش پوست سر ، تقویت فولیکول های مو ، ترمیم موهای آسیب دیده و از بین رفتن موهای کم رنگ کمک می کند. با رعایت موارد زیر می توانید از آن استفاده کنید:

½ فنجان روغن زیتون و ½ فنجان روغن نارگیل را در یک کاسه مخلوط کنید.
موها و پوست سر را با مخلوط روغن ماساژ دهید و بگذارید به مدت ۳۰-۴۰ دقیقه یا تا روز بعد روی موها بماند.
موها را با شامپو بشویید و سپس از نرم کننده استفاده کنید و حداقل هفته ای یکبار استفاده را تکرار کنید.

روغن نارگیل و تخم مرغ
این مخلوط به مرطوب کردن عمیق موها کمک می کند ، که به درمان مشکل موهای شکننده و شکننده کمک می کند و پروتئین های موجود در تخم مرغ باعث درخشندگی و استحکام بیشتر موها می شود و به روش زیر تهیه می شود:

یک زرده تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و اگر می خواهید هیدراتاسیون را دو برابر کنید ، می توانید یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.
این مخلوط را روی موهای خیس بمالید ، سپس آن را با کلاه دوش به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه بپوشانید ، سپس آن را با آب سرد بشویید و استفاده را هر دو هفته تکرار کنید.
روغن نارگیل به تنهایی
برای حمایت از رشد مو و تحریک گردش خون در پوست سر ، استفاده از روغن نارگیل به تنهایی کافی است ، که با رعایت دستورالعمل های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

کل پوست سر و مو را با روغن نارگیل به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید.
موها را با کلاه دوش بپوشانید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه قبل از آبکشی موها ، ترجیحاً ۳ بار در هفته روی موها بماند.
نکاتی برای افزایش اثر روغن نارگیل در ضخیم شدن موها
استفاده از روغن نارگیل به تنهایی برای افزایش تراکم مو کافی نیست ، اما برخی از اقدامات مهم برای این کار وجود دارد ، از جمله:

اگر از کمبود ویتامین رنج می برید ، ویتامین هایی مانند: ویتامین A ، ویتامین B ، ویتامین C ، ویتامین D و ویتامین E مصرف کنید ، این امر به افزایش قابل توجه تراکم مو کمک می کند.
استرس و اضطراب را از بین ببرید و متوجه بهبود چشمگیر در سلامت موها خواهید شد.
روزانه پوست سر را ماساژ دهید تا گردش خون در آن حداقل یک دقیقه تحریک شود.
برای حفظ تعادل داخلی بدن از رژیم غذایی متعادل پیروی کنید.


coconut oil
..